sobota, 13 stycznia 2018

Fwd: STORY

Otwarte

---------- Forwarded message ----------
From: <4853655...@mms.play.pl>
Date: 2018-01-13 23:10 GMT+01:00
Subject:   STORY
To: pascal.alter@gmail.com

Wracając z Biblioteki...i - i zamiast wspominać tamte teksty
...(Der Spiegel...) - nie mogłem się uwolnić od tej inwokacji..w różnych układach rozpatrując sprawę semantycznie stosowałem różne wykładnie - jakby to była jakaś norma prawna.
Byłem potem w J&M na posiłku i zupełnie zdezorientowany "co dalej.."? Teraz zajrzałem do Internetu - i uspokoiłem się.
TO jest bardzo trendy..etc. (14 stycznia 2018 - 04:04)





Copyright © 2018 by Pascal Alter Kielce.  All rights reserved 




Otrzymales wiadomosc multimedialna
Text: OKNO
Mozesz odpowiedziec na ta wiadomosc. Twoj e-mail trafi do nadawcy w postaci MMS. Uwaga: odpowiedz mozna wyslac tylko raz.


Wolny od wirusów. www.avast.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz