niedziela, 17 lutego 2019

Fwd: [Forum Pascala PRALNIA] Protest przed Sejmem; Tour(12)-Greetings from Poland (MEMENTO)

„Tutaj, albo tam?" – dołącz – teraz – do kolejki! Do Kanady!!

---------- Forwarded message ---------
From: Pascal Alter <pascal.alter@gmail.com>
Date: Fri, Mar 10, 2017 at 7:31 PM
Subject: Fwd: [Forum Pascala PRALNIA] Protest przed Sejmem; Tour(12)-Greetings from Poland (MEMENTO)
To: <pascal.alter.help@blogger.com>, Andrzej Czerwinski <ac84703@gmail.com>, Andrzej Czerwinski <andrzej.czerwinski22@op.pl>


MEMENTO

Protest przed Sejmem; Tour(12)-Greetings from Poland

Kwiecień 26, 2012

czwartek, 26 kwietnia 2012


Protest przed Sejmem; Tour(12)-Greetings from Poland

Wracałem do zgromadzenia przed Sejmem z oporami. „Co ja tutaj robię?"- to pytanie wraca od lat. Teraz drwiąco – tylko drażni. Jak powiadają; za pózno po śmierci wędrować!
13:47-13:48 Wracaj ! – czułem fizycznie nakaz Co-Partnera – „zobacz jeszcze Tamtego-ja" w kolejce przed Ambasadą Kanady.
W tył zwrot! Dwa kroki – już jestem na Pięknej.
„Tutaj, albo tam?" – dołącz – teraz – do kolejki! Do Kanady!!
Sympatyczny piesek zachęcał do podpisów za tv Trwam, Delegaci wędrowali..- co zrobić? Wahałem się. Można wstąpić informacyjnie. Miałem paszport przy sobie, jak zawsze, kiedy wyjeżdżam z Kielc. Co zrobić? Jakby tak spróbować? Podobno młodym i starym wydają wizy bez wahania..! (gorzej mają ci pośrodku)
„Uspokój się, nie szalej!" – perswadował Co-Partner – czy nie wystarczy, że pojedzie Tamten-ja? Faktycznie, niech jedzie! „Jakby za mnie" – pocieszałem się.
Powodzenia, powodzenia..- powtarzałem cicho (znowu) „Ja tu zostaję na razie.." Fakt
Greetings from Poland !! (wzruszyłem się trochę)
13:48-13:53

Wolny od wirusów. www.avast.com


--
Autor: Pascal Alter , blog: Forum Pascala PRALNIA , 3/10/2017 10:29:00 AM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz